پروسئو

آموزش سئو از مبتدی تا حرفه ای

پروسئو

آموزش سئو از مبتدی تا حرفه ای

  • ۰
  • ۰

در این مبحث قصد داریم یک منبع مناسب به منظور آموزش دیجیتال مارکتینگ به شما معرفی کنیم. منبعی که شما می توانید به مطالب آموزشی آن به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و نکات مهم در خصوص بازیابی دیجیتال را به رایگان آموزش ببینید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ شایگان با هدف ارائه خدمات آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همچنین بالا بردن سطح این حوزه کاری در ابتدای سال ۹۵ فعالیت کاری خود را آغاز نمود. شرکت دیجیتال مارکتینگ شایگان با ارائه آموزشهایی کاملا کاربردی در جهت پرورش دانشجویانی کاملا حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال با ارائه سرفصل های جامع و کامل آماده خدمات رسانی است. دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ در شرکت شایگان هر سه ماه یکبار به صورت ۱۰۰ ساعته انجام می شود که دانشجویان پس از اتمام کلاس ها، به یک کارشناس کامل و حرفه ای دیجیتال مارکتینگ تبدیل می شوند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ شرکت شایگان با معرفی اصول اصلی دیجیتال مارکتینگ شروع شده و در آن مباحثی همچون بازاریابی شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام و تلگرام، ساخت کمپین های تبلیغاتی از ایده تا اجرا و نتیجه گیری و گزارش، روشهای تولید و بازاریابی محتوا، آموزش سئو و روشهای انجام آن، بهمراه روشهای تبلیغاتی از ویدئومارکتینگ تا ایمیل مارکتینگ و معرفی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ آموزش داده خواهد شد.


برای شرکت در دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ کافی است با ما تماس بگیرید. دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ در شهر کرج برگزار می شود. شما می توانید اگر در استان البرز ساکن هستید در دوره های آموزشی ما شرکت کنید و به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ همه فن حریف تبدیل شوید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیجیتال مارکتینگ کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی